تیزینگ، عنصر اصلی تثبیت توجه مخاطب

اگر در حوزه ی تبلیغات فعالیت می کنید و یا از مشتریان حوزه ی تبلیغات هستید، قطعا نام تیزر و تیزینگ به گوشتان خورده است. تیزر تبلیغاتی واژه ای آشنا می باشد که قطعا در گذشته شنیده ایم و به گوشمان آشناست. تیزینگ اما کمی متفاوت است. تیزینگ در لغت به معنای حواس پرتی های کوچک می باشد و درحوزه ی تبلیغات، به نوعی از تبلیغ گفته می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن، سوالاتی مبهم و بدون پاسخ برای مخاطب ایجاد کند و مخاطب را مجاب به پیگیری کند. تیزینگ های تبلیغاتی اگر هوشمندانه و مختصر باشند، بهترین تاثیر خود را بر مخاطب خواهند داشت.

تیزر تبلیغاتی، کلید موفقیت

اگر بخواهیم انواع تبلیغات را از نظر نوع بازدهی اولویت بندی کنیم . ساخت تیزر تبلیغاتی رتبه اول را در تبلیغات زودبازده دارد. البته باید فیلم تبلیغاتی با توجه به مکان هایی که می خواهد نمایش داده شود ساخته گردد و برای نمایش آن به مخاطبان برنامه ریزی هدفمندی انجام شود.

در صورتیکه این برنامه ریزی به درستی انجام شود و تیزر تبلیغاتی به بهترین شکل پیام تبلیغ را به مخاطب برساند، می توان شاهد پیروزی تبلیغ و آثار موثر آن در افزایش فروش و مشتری بود. پیروزی در دستان شماست. تبلیغاتی بهنامان با بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه تبلیغات و شناخت بازار و مشتری، و با استفاده از آخرین متدهای و لوازم لازم در ساخت تیزر صنعتی و فیلم های صنعتی در خدمت شماست تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.